Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW

Właścicielami sklepu internetowego cella.com.pl jest Anima Marcin Wójcik

Anima Marcin Wójcik
NIP 8741328459
87-300 Brodnica

  1. Definicje

W regulaminie sklepu internetowego fienzo.pl zwanych dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:

Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jest aktywnym użytkownikiem strony internetowej Sklepu

Sprzedawca – Anima Marcin Wójcik, NIP 8741328459, 87-300 Brodnica

Sklep – witryna umieszczona w sieci Internet pod adresem www.cella.com.pl oraz jej podstronach.

Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.

  1. Postanowienia ogólne
  1. Każdy klient posiada dostęp do regulaminu poprzez odnośnik „Regulamin”, który jest umieszczony na głównej stronie Sklepu internetowego
  2. Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu oraz polityką prywatności oraz zwrotów
  3. Akceptacja regulaminu jest konieczna do zawarcia umowy sprzedaży, a także jest integralną częścią umowy sprzedaży
  4. W Sklepie prowadzona jest tylko sprzedaż detaliczna
  5. Podane ceny produktów są cenami brutto i nie zawierają kosztów wysyłki
  6. Produkt ukazany na zdjęciach może różnić się w rzeczywistości jedynie poziomem intensywności koloru spowodowanym ustawieniami urządzenia oraz wymiarami produktu podanymi w opisie maksymalnie do 2 cm
  7. Zdjęcia oraz treści znajdujące się na stronie są własnością Sprzedającego, wykorzystanie ich dozwolone jest wyłącznie za jego zgodą
  8. Do korzystania ze Sklepu konieczne jest posiadanie dostępu do Internetu, adres e-mail, przeglądarka internetowa oraz podstawowy system operacyjny

III. Zasady składania zamówień i realizacji Umowy Sprzedaży

  1. Zawarcie umowy sprzedaży towarów Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem internetu
  2. Do zawarcia umowy Sprzedaży oraz założenia konta indywidualnego potrzebny jest aktualny adres e-mail
  3. Składanie zamówienia w Sklepie internetowym jest możliwe 7 dni w tygodniu przez całą dobę
  4. Klient kompletuje zamówienie poprzez kliknięcie „dodaj do koszyka” znajdującego się pod zdjęciem produktu. Gdy klient jest zdecydowany na produkty znajdujące się w koszyku należy skorzystać z opcji „Przejdź do kasy”, który znajduje się na stronie koszyka
  5. Po przejściu do kasy Klient zobowiązany jest do podania adresu rozliczeniowego, sposobu płatności oraz sposobu dostawy.
  6. Gdy wszystkie wyżej opisane czynności zostaną zakończone należy wybrać opcję „Kupuję i płacę”. Oznaczać to będzie złożenie zamówienia oraz zawarcie umowy kupna-sprzedaży produktów znajdujących się w koszyku.
  7. Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia wraz z jego szczegółami.
  8. W przypadku braku potwierdzenia zalecany jest niezwłoczny kontakt w celu zapewnienia prawidłowej realizacji usługi
  9. Realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie, do 3 dni roboczych
  1. Zasady dokonywania płatności
  1. Cena produktu podana jest bez kosztów dostawy
  2. W przypadku gdy zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 3 dni, zamówienie zostanie anulowane.
  3. Dokonywanie płatności elektronicznych możliwe jest za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24, zgodnie z regulaminem operatorów
  1. Reklamacje, zwroty
  1. Usługodawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi towar wolny od wad
  2. Wadą nie jest uszkodzony Towar, o którym Klient został uprzednio poinformowany
  3. W przypadku niezgodności Towaru klient może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres  lub osobiście lub pisemnie na adres: 
  4. Podstawą do przyjęcia reklamacji stanowi wydruk wiadomości e-mail potwierdzającego złożenie zamówienia w sklepie lub dokument potwierdzający dokonanie płatności
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres firmy
  1. Odstąpienie od umowy
  1. Klient ma prawo od odstąpienia od Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny odstąpienia od umowy.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od danego Klienta środki.
  3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem należności do chwili otrzymania towaru.
  4. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru
  5. W przypadku gdy nie doszło do zwrotu towaru w ciągu 14 dni z przyczyn, które zależą od klienta Sprzedawca ma prawo nie przyjąć towaru lub obciążyć Klienta za zwłokę
  6. W przypadku gdy klient zwraca towar nadmiernie zużyty, uszkodzony lub zniszczony Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta kwotą odszkodowania tego tytułu.
  7. Sklep nie odbiera przesyłek przesłanych za pobraniem.
  8. Adresem zwrotów jest Adres siedziby Sklepu